Előszilvesztereztek a nyugdíjasok

A több mint száz tagot számláló Napos Oldal Nyugdíjas Klub december 27-én tartotta előszilveszteri összejövetelét a Németh László Általános Iskolában. A klub igen aktív és sikeres évet zárt, így már csupán ezért is indokolt volt a jókedv.
2019-ben – minden esetben idegenvezetéssel – ellátogattunk a Nemzeti Múzeumba és a Szépművészeti Múzeumba.
Voltunk a fővárosi Szent István-bazilikában és a Dohány utcai zsinagógában, az Esztergomi Bazilikában, s két színdarabot is megnéztünk a Váci Dunakanyar Színházban. Négy egynapos – buszos és vonatos – kirándulást tettünk Egerben, Ipolytarnócon, a Tisza-tavi Ökocentrumban és Esztergomban, valamint ismét részt vettünk a Víz világnapján a „Száraz lábbal a Duna alatt” elnevezésű sétán.
A legaktívabb tagjaink havonta kétszer önköltséges bakancsos túrákat tettek, többnyire a Börzsönyben és a Budai-hegyekben, de tavasszal és ősszel háromnapos túrát is szerveztünk az Aggteleki-hegységbe és a Bükkbe.

Mindezek mellett jó néhányan hetente részt vettek ének- és (önköltséges) szenior örömtáncórákon, hogy a jelesebb klubnapokon bemutathassák az újonnan tanultakat mindannyiunk szórakoztatására.
Az ekkor tanult énekekből állítottuk össze a József Attila Művelődési Házban megrendezett Mindenki karácsonyán előadott igen színvonalas műsorunkat.
Így történt ez az előszilveszteri összejövetelen is, ahol az énekek, az örömtánc és a szilveszteri hagyományok ismertetése mellett két – vastapssal jutalmazott – vidám jelenetet is előadtunk. A jókedvet fokozta az önadakozásból megvalósított tombola és a szilveszter témájához kapcsolódó kvíz.
Az asztalra a hozott sütemények mellett sült malac került, és nem maradt el a pezsgős köszöntő sem. A talpalávalót Germán Pista bácsi szolgáltatta.
Reményeink szerint hasonlóan aktív új esztendő elé nézünk.