Bakonyi vándortábor

HUZELLA ISKOLA

Az erdei vándortáborban rengeteg élménnyel gazdagodtak a diákok

Az alábbiakban a Huzella Iskola táboráról két 6. osztályos tanuló élménybeszámolóját közöljük.

A családommal és az iskola túraszakkörével gyakran járok kirándulni. Szeretem a természetet, a kalandokat. Ha felnőtt leszek, a környezet és az állatok védelmével szeretnék foglalkozni. Amikor a szüleimmel a nyári szünet programjait állítottuk össze, kértem, hadd mehessek el a bakonyi erdei vándortáborba. A testvéremmel és a barátaimmal vártuk az indulást. Csodálatos helyeken jártunk, hatalmas bükkösöket láttunk, és színes bogarakat. Kilátókat másztunk meg, ahonnan szép panoráma tárult elénk, izgalmas sziklafalak mellett mentünk el. Nagyon tetszett az Odvaskői-barlang. De legjobban az a tó, amelyből facsonkok állnak ki, a bakonyi „Gyilkos-tó”, azaz a Hubertlaki-tó. A barátaimmal sokat tanultunk és játszottunk. A tábor végén a tábortűz nagy élmény volt számunkra. Rengeteg finomságot sütögettünk. Sokan megdicsérték a sült szalonnámat. Nagyon jól éreztem magam, és legszívesebben ismét visszamennék.

Szilágyi Patrik 6.a

Tábortűzzel zártuk a többnapos kirándulást. Mielőtt besötétedett, elkezdtünk készülődni. Fadarabokat kerestünk a tábortűzhöz. Készítettünk egy kisebb és egy nagyobb farakást. A csapat másik fele kipakolta a sütögetéshez szükséges ennivalókat. Volt szalonna, padlizsán, kenyér, sonka, virsli, cukkini, paradicsom, lilahagyma. Sok finomság, ami várta, hogy felfaljuk. Éhes voltam, és nagyon vártam, hogy megsüljön már a nyárson lévő falat. Néha bele-belekóstoltam. Az időt beszélgetéssel és nevetgéléssel töltöttük. Életem egyik legfinomabb sült virslijét, szalonnáját ettem ott.