Tájékoztatás az iskolai étkeztetést igénybe vevők számára

A 2018/2019-es tanévben a Településellátó Szervezet a Huzella Tivadar Általános Iskola és a Németh László Általános Iskola közétkeztetésben részt vevő diákjai számára bevezette a menzakártya-rendszert.

A rendszer sikeres bevezetésével kapcsolatos szülői együttműködést ez úton is köszönjük. Az idei tanévben folytatjuk a gödi gyerekek iskolai étkezésének korszerűsítését.
A menü összeállítása dietetikus szakember közreműködésével történik. Fontos tudnivaló, hogy a közétkeztetési rendelet heti bontásban szigorúan előírja az iskolai étkezésben a gyerekek számára biztosítandó tápanyagok mennyiségét. Dietetikus szakemberünk igyekszik olyan étlapot összeállítani, amely megfelel a rendeletben foglalt előírásoknak, és a gyerekek ízléséhez is közelít. Az étel minőségének javulása érdekében megszigorítottuk az alapanyagok átvételének folyamatát, a kifogásolható minőségű szállítmányok nem kerülhetnek be a konyhára.
Az eddigi vélemények alapján a gyerekek örömmel fogadták a menüvel kapcsolatos változtatásokat, ‒ visszajelzéseiket továbbra is figyelemmel kísérjük.
Az aktuális heti menü letölthető a közétkeztetési rendszer szülői moduljának internetes oldaláról (https://god.ecity.hu). A szülők ezen az internetes felületen intézhetik gyermekük étkezésének lemondását, nyomon követhetik korábbi rendeléseiket és számláikat.

Néhány hasznos információ a közétkeztetési modulrendszerről
• az étkezések a gyerekek délutáni elfoglaltságához (például a korai különórákhoz) igazodva akár egyedi rend szerint is lemondhatók, legkésőbb az igénybe vétel előtti munkanapon 9 óráig (például hiányzás, betegség esetén)
• az étkezéssel kapcsolatos dokumentumok (étlapok, étkezési igénylőlapok, kedvezményi jogosultságra vonatkozó igénylőlapok) egy menüpontban elérhetők
• a rendszer folyamatos tájékoztatást nyújt az élelmezési információkról; a gyermek aktuális számlaegyenlege és a befizetések összege havi bontásban megtekinthető
• az eddigi megrendelések alapján a gyermek számlaegyenlege havi bontásban letölthető

Hogyan lehet használni a közétkeztetési modulrendszert?
• A https://god.ecity.hu/ oldalra az élelmezési csoporthoz leadott e-mail-címmel és a korábban e-mailben kapott jelszó megadásával kell belépni.
• Első belépéskor fontos, hogy a rendszer csak az általános szerződési feltételek elfogadása után enged továbblépni az oldalra.
• Az e-mailben kapott jelszót az első belépés után meg kell változtatni.
• Elfelejtett jelszó esetén a szülői felületen keresztül kérhető új jelszó.
• A felület  Használati útmutatók menüpontja további segítséget nyújt az oldal használatához.

A gyermekek étkezési ügyintézésével kapcsolatban az elelmezes@goditesz.hu e-mail-címen vagy személyesen, a Göd, Duna út 5-ben hétköznap 8 és 16 óra között állunk rendelkezésükre.
Az étkezési számlák kiküldését követő csütörtökön minden hónapban meghosszabbított nyitvatartással üzemel a pénztár. E napok pontos dátumáról a www.goditesz.hu oldalon tájékozódhatnak.
A befizetések gördülékenyebbé tehetők az egyre népszerűbb csoportos beszedési megbízással. Aki ezt a fizetési módot szeretné választani, annak kollégáink szívesen állnak rendelkezésére az ezzel kapcsolatos ügyintézésben is.

Településellátó Szervezet